söndag 15 juli 2012

En vecka kvar...

sedan har den här fröken fräken semester... innan helgen har jag varit lite sådär lagom tänd på idén faktiskt... tänkt att jag kanske kommer att bli sådär rastlös och inte riktigt veta vad jag ska ta mig för alla de där lediga dagarna... efter en helg i tält, med vännerna och massa skoj så har jag väldigt svårt att förstå hur i hela fridens namn jag kunde tänka så?! Hoppas det bara var lite otur i tänkeriet...

fem dagar... 5... det är inte så farligt... det ska nog gå bra!

2 kommentarer:

  1. Själv vill jag inget hellre än att ha semester. Tillsammans med mina tonåringar. Och jag tänker försöka göra så lite som möjligt på ledigheten. Men sol önskar jag mig! Och dig. :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det önskar jag också oss! =)

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!