tisdag 10 juli 2012

det är mycket man borde...

jag borde inse fakta...
jag borde ställa undan torkstället...
jag borde åka med all källsortering till källsorteringsstället (vad nu det kallas)
jag borde storstäda på riktigt och inte bara plocka undan det värsta
jag borde gå och lägga mig för länge sen...

men innan jag gör det, det där med läggandet alltså, så tänker jag glädjas lite åt att jag har
diskat
plockat undan det värsta
hängt upp saker i garderoben som låg på en hylla och väntade på galgplats...

sedan ska jag gå och lägga mig... och fundera lite mer på den där borde-listan... som ska bli en topic kortare... nä, inte fakta-delen... den kommer nog få vara kvar tills det finns mer grund att studsa emot... torkstället... det står faktiskt bara i vägen...

god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!