torsdag 5 juli 2012

nu får det vara bra för idag...

är helt trött och seg... loj i hela kroppen... tror det beror på att osteopaten gick på ganska hårt... kan även bero på att jag har sovit dåligt i natt... och vaknade tidigt igår morse... inatt ska här bannemig sovas skiten ur kudden...

innan dess ska jag fundera lite... på om jag kanske är för kaxig... på om jag kanske skickar ut tuffare signaler än vad jag tänkt mig, just för att jag är så rädd att man ska förstå en massa... och jag inte vill göra mig sårbar... det enda som är är väl egentligen att det är när jag blir sådär tuff och kaxig, "kan-själv" och småtyken som jag verkligen blir sårbar...

hmmm... va fel det kan bli... av något jag från början trodde var så lätt!

1 kommentar:

  1. En kombination av både Osteopat och sömnbrist kanske..?

    Vad gäller ej sårbar. Det viktiga är nog att var sig själv och ärlig (både mot sig själv och andra). Att sätta upp en tuff fasad är, som du själv säger, bara ett yta som inte gör dig självsäker PÅ RIKTIGT!

    Kram M

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!