torsdag 17 mars 2011

skulle jag???

kollade lite i statistiken och fattar iofs bara hälften, om ens det... Men sökorden förstår jag, det är ganska tydligt... Danny (jag gillar ju inte ens killen) Björn Christiernsson, Petter, Magnus Betnér, lista om mig, folkdräkt, Löpartights, Some Zin, huvudvärk... alla dessa förstår jag... vad jag inte förstår är att det är galet många fler som söker på Danny än Björn.. och varför har ingen sökt Eric Saade och kommit till mig??? Eller ännu mer förvånande Bono... U2... vad som helst i den regionen liksom...  eller Håkan Hellström... MEN söker man på känslomänniska= dramaqueen *swosch* säger det, då razzlar det till i googles sökmotor och zimzalabim så är man hos mig... jag som är så lugn och fin... som en filbunke skulle man kunna säga!! =D Fast varför blir jag ens förvånad... för några veckor sedan hade ju någon sökt på stående sex och kommit till mig, men det har jag ju redan vridit och vänt på en gång...

bild lånad av svd.se
Men du har väl inte glömt att kolla igenom minnesbanken i favorit-trubadur-låtarna-vid-lägerelden-mappen??? (inlägget nedan) bara att fylla på, tänkte jag skulle göra en lista sedan med bästa låtarna här vid sidan om, så kan man inspireras av den till sommaren!

5 kommentarer:

  1. Varför har man sökt på FANTASTISK och inte kommit till dig??? det är för mig den stora gåtan
    Sen undrar jag om du skulle vilja tala om för en teknikdyslektiker hur man gör med sånt där...med sökmotorer alltså?

    kram

    SvaraRadera
  2. Så du fattar verkligen inte vrf du har så många sökningar på Danny??? haha!
    Tror det beror på att det är en grymt skön och karismatisk kille. Så enkelt är det!

    SvaraRadera
  3. Anne - för att om man söker på FANTASTISK så kommer man till en blogg om rödbetor!!! haha, jag kan ingenting om sånt... sökmotorer alltså... jag kollade bara igenom statistiksidorna och insåg att folk sökt på google och hamnat på min blogg... vilka sökord har du? Förutom fantastisk då alltså!!! kram på dig!

    Emmy - hej och välkommen! Jo, jag förstår att andra tycker att han är helt bedårande... men eftersom jag inte riktigt ser hans storhet så tycker jag det blir lite ironiskt att man länkas till mig. Fast jag måste erkänna att jag fick en länk till en bild på honom i en kommentar där han är helt jäkla otroligt snygg... snygg-hunken
    http://tinypic.com/r/ngd112/7
    ha en bra dag! kram

    SvaraRadera
  4. är det sant.... att fler söker på Danny än Björn..... Hur kan dom... Björne som är den goaste o sötaste killen på nätet... Kolla hans videos på Youtube. Han e så zöt

    SvaraRadera
  5. Haha, Balder5, du har ju verkligen fattat galoppen!!! Ja jag fattar inte hur de tänker... tre sökningar på Danny och ingen som sökt på Björn... söt, sexig och händig... Danny ser ju iofs bra ut, men nä... Björn... the man the myth the mums! haha, ja jag har sett youtube-klippen... man vill ju anmäla sig till Äntligen hemma direkt! Välkommen åter! :-)

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!