lördag 26 mars 2011

ska bara...

 berätta om att jag har haft ett galet underbart pass idag, min cykel60 på lördagmornar brukar alltid vara helt underbara... idag vet jag inte riktigt vad det var, men det va extra allt... sicket gäng! KÄRLEK!!! Sjöng och taggade igång så jag nära på grät flera gånger!!! Och ändå saknade jag flera av mina ordinarie deltagare... helt grym dynamik och känsla, sådär så man önskar att man kan frysa tiden och bara gotta sig och unna sig en extra stund...

men nu måste jag hoppa in i duschen... stoppat i mig något har jag redan... för Bragokex räknas väl som fullgod frukost?! Jodå, det tror jag minsann! Blir hämtad om trekvart så nu blir det det långa benet före (båda mina ben är bara hälften så långa som ett långt ben så det blir svårt) om jag ska hinna... men man kanske inte behöver vara extra snygg när man ska på föreställning... nä, det räcker nog med lite fräschör, lite piff och gärna kläder!

på tal om kläder så fick jag föresten en veta att de är känsliga för bara axlar i indien... så klänningarna jag har köpt är ju inte direkt rätt på det viset... vad är det som är så farligt med bara axlar? Bara skinkor... eller bara  bröst... jo, det förstår jag... bar mage kan också vara otrevligt... men axlar??? Det är ju bara ett armfäste liksom... men det är ju bra att få reda på sånt innan man åker... vill ju inte dra vanära över hela svenska folket!

Nä, men... sitter ju fortfarande här... blir inte så mycket dusch då... men jag hoppas du får en galet fin dag, i det vackra vädret! Och tänk på att om du blev glad av att läsa här så blir jag glad om du lämnar ett avtryck! Så funkar jag iallafall! Kram och tack!!!

och bara för att det är världens sexigaste intro... så bra... och jo... jag hade velat vara hon... vem hade inte det liksom!!!


5 kommentarer:

  1. Som instruktör måste det vara helt underbart att få känna detta.
    Stor kram fina du.

    SvaraRadera
  2. Åh, vilken bra start på dagen! Hoppas resten varit/är lika fin.
    Det där med bara axlar i Indien beror lite på var du befinner dig. Är du utanför turistområdena så går det fint att ha en sjal över axlarna, så du kan ändå ha dina tjusiga klänningar.
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Petra - tack för dina fina kommentarer!!! När det kommer från någon som du, som tränar en del och som jag förstått är ganska nogrann med instruktörer så värmer det lite extra!!! Och ja, det är sagolikt! En av de bästa känslorna man kan ha! Stor kram tillbaks!!!

    Madeleine - absolut, det har varit en helt grym dag! Hoppas du haft en sådan du också! Och tack för tipset! jag ska ju jobba, runt till fabriker osv. så vi ska vara i storstäder med omnejd... Dehli, Agra, Bangalore, Chennai, Kolkata... men en sjal, en kofta, några tights och linnebyxor borde ju göra mig lite mer sedlig... stor kram på dig också!

    SvaraRadera
  4. Låter som jag missade ett underbart pass :)
    Och du, tänk vilket tillfälle att köpa en massa härliga sjalar och annat du kan dra över axlarna!

    SvaraRadera
  5. Catrine - det gjorde du!!! Missade ett underbart pass alltså! Men det kommer flera! Tyvärr kommer vi nog inte ha tid för så mycket shopping... har ett fullsmockat schema och ska besöka fem städer på sex dagar... hej, hoppla, hallå! Men jag tar med mig en sjal så jag inte väcker anstöt! =D kram på dig!

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!