onsdag 16 mars 2011

möta våren i London

har jag aldrig gjort... eller jo, jag har varit där på våren men mest jobbat så det räknas inte... vet att klassikern är att möta våren i Paris... men där har jag aldrig varit så det känner jag inte att jag kan skriva om... däremot skulle jag vilja äta Five o clock tea på Ritz eller dyl. någon gång. Eller bara åka till London och inte springa benen av mig i affärer utan se stan, uppleva allt det där man ska uppleva i London... fast Portobello road Market en lördag har jag faktiskt varit på... men då fick jag blodsockerfall och mådde pyton så det är knappt så det räknas heller...



fast när jag lyssnar på låten så verkar det mer vara som att de är i New York... där kan jag också tänka mig att vara... helt och hållet, jämt och ständigt... alltid... det är inte utan att man blir lite ressugen såhär när våren nalkas och gör intrång...

2 kommentarer:

  1. Om vi kommer iväg nå´n gång, så ska vi dricka afternoon tea, jag lovar! Jättemysigt e´ de´!
    Gott att Du mår bättre nu. Kram

    SvaraRadera
  2. Vi får faktiskt se till att göra det mamma, komma iväg alltså! Det hade varit väldigt roligt att uppleva London, inte bara butikerna... och absolut inga herrbutiker tack! kram

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!