fredag 4 mars 2011

GRATTIS Micke 30år!!!

Idag är det ingen vanlig dag... idag fyller min älskade lillebror 30år, tjugotio om man vill... detta finner jag väldigt konstigt eftersom jag själv bara är 27... har iofs varit det några år nu... men iallafall! Hur gick det till??? Hur hände det??? NÄR hände det??? Vart har all tid tagit vägen??? Det som ändå känns lite lugnande är att vår älskade mor faktiskt har presenterat oss som bror och lillasyster... så någonstans har det ju uppenbarligen blivit en ändring i ordningen... eller så råkade hon bara säga fel... hon kanske gick på längd... han är ju ändå den som fått det liksom... och förutom längden (han snodde nog mina cm också tror jag) så är han snygg, snäll, omtänksam, stilig, rolig, snygg (har jag redan skrivit men det tål att upprepas) smart, musikalisk, konstnärlig och grym på att imitera... om han själv läser detta kommer han vrida obekvämt på sig och tycka att jag överdriver... han är nämligen en aningens modest också... men det skiter jag i, för i mina ögon är han allt det där... och massa mer... en sak han inte är bra på dock är att uppdatera sin blogg... men det gör honom ju inte till någon dålig människa för det... han  är fortfarande den allra bästaste jag vet!!!

GRATTIS på 30-års dagen Micke!!!

puss & kram
lillsyrran
ehhh... förlåt... lillsörran!

12 kommentarer:

  1. Är han allt det där så förtjänar han ett grattis av mig med ;)
    Grattis Micke!

    SvaraRadera
  2. Bra skrivit Nina! Han är verkligen allt det där och lite till! Stort grattis Mikael!

    SvaraRadera
  3. Så fint skrivet om din bror och herregud. Vilken snygging! Absolut veckans babe!

    SvaraRadera
  4. Tack för din underbara kommentar! Vaknade och var på lite bättre humör! Tror på att bryta ihop för att komma igen! Och OMG, vilken fin bror du har! Är han singel? ;) Kram

    SvaraRadera
  5. Catrine - han är såååå bra! Jag lovar!!!(Jag skulle väl aldrig fara med osanning?!)

    Linda - tack! Ja, det är gott att du har hittat din keeper i honom, sämre kan man ju hitta... bättre är nog svårt!!! Man-boy, toy-boy, loverboy... kärt barn har många namn, kalla honom vad du vill! kram på dig!=D

    Petra - haha, ja, men det är inte svårt att skriva sånt när det är sant!

    Melinda - gott att höra! Ja, tyvärr måste man nog ner till botten, lite längre ner och när man tror man kommit så långt ner som det bara går så får man gräva lite också, SEDAN kan man nog sträva uppåt igen... vet inte om du läst mitt inlägg "Att våga ta klivet" som jag skrev för några veckor sedan... gör det och jag tror du känner igen dig... kan kanske vara gott att veta att det finns fler... Ja, han är fin, men inte singel... sambo och snart pappa t.o.m. med fina Linda(alltså sambo med Linda, pappa till bebis Linda har i magen) Kram!

    SvaraRadera
  6. ja, grattis till din bror som fyller år, skall bli pappa, och har en så trevlig och rolig lillasyster (som är äldre än hon utger sej för?).
    och grattis till dej, nina, som har en sån bror och skall bli faster!
    kram

    SvaraRadera
  7. haha, menar du att jag skulle ha framställt mig som yngre än vad jag är??? nej, inte alls, jag har bara firat min 27års-dag 6gånger... helt okej tycker jag! =D kram!

    SvaraRadera
  8. Så fint Du skriver Nina och alldeles sant är det ju! Och, ja, han skruvar alldeles säkert på sej när han får så här mycket uppmärksamhet och fina omdömen.
    Tänk att jag begåvats med två så fina ungar som Ni båda, en jättefin sonhustru (to be!?) och snart ett litet barnbarn. Eran pappa är ju inte så tokig han heller. Kan ha något samband kanske....?
    Grattis Micke, min älskade son. Hoppas Du får en riktigt fin födelsedag.
    Kram <3<3<3
    Mamma

    SvaraRadera
  9. Jag gillar hela fam Larsson! En riktigt go´familj. Kramar från Ann-Kristin

    SvaraRadera
  10. lillsörran, Nina, lillsörran måste du ju skriva :)

    SvaraRadera
  11. Detta var väldigt fint skrivet om mig Nina. Jag blir helt varm i kropp och själ. Jag blir inte nästan tårögd, jag blir tårögd. En stor kram är vad du förtjänar varje gång jag ser dig i resten av mitt liv ...i några år iallafall.
    Du är Bäst! Älskar dig Syrran!
    Kram Mikael

    SvaraRadera
  12. Micke - och jag ljög inte en enda gång!!!Däremot grät jag också när jag skrev den, kanske mest för att allt trillade på plats så fort och det inte ens va svårt att få ihop texten... du är den bästa jag vet... men jag tänker få en stor kram varje gång vi ses, varje år, tills det inte finns några år kvar!!! Och då tänker jag få några kramar till! bara så du vet! Älskar dig med!! <3

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!