måndag 7 mars 2011

Du kommer säkert att snarka... :D

en del av en söt kommentar jag fick på gårdagens inlägg... och det är mycket möjligt Madeleine, jag vet inte om jag snarkar eller ej.. kanske "drar riktiga timmerstockar" om nätterna... det skulle liksom vara typiskt... att jag hörs en massa även när jag sover! det vet ju inte så många andra heller, iallafall inte om jag gjorde inatt, inte någon annan mig veterligen... för grannarna har inte klagat iallafall... en av (de få) fördelarna med att vara singel är ju att man får lov att snarka och fisa hur mycket man vill när man sover ensam...

... hatar att sova själv... tycker att min 120säng, som vi förr va två personer i, är ALLDELES för stor... har löst det på det viset att jag har tre, 3, TRE dubbelsängstäcken i sängen... fyra kuddar... och jag! Ett täcke har jag rullat ihop till en korv... de andra två har jag dels på mig, dels runt om... de tar en jäkla plats... precis som planerat! Funderar på om man kan slänga dit en sandsäck också... så det blir mer tyngd... men så långt har jag inte kommit än!

4 kommentarer:

  1. Själv älskar jag att få sova själv de få tillfällerna som ges. Breda ut sig och bara fisa och kokona in sig.
    Kram

    SvaraRadera
  2. det gjorde jag också när jag delade säng... älskade att få sova själv och sträcka ut mig... men nu hade jag nästan gjort vad som helst för att få känna den där känslan av att man inte riktigt vet var man ska göra av sina armar, särskilt inte den man tvingas ligga PÅ så den somnar men inte man själv... få vakna med ansiktet inknött upp emot tapeten (struktur dessutom) och en varm, svettig kropp tätt intill så man knappt får luft... gräset är ju så mycket grönare på andra sidan liksom! =) kram

    SvaraRadera
  3. Någon mer än jag som fiser sig i handen?

    SvaraRadera
  4. hahaha, du är ju skvatt galen!!! VARFÖR i hela friden gör du det??? För att samla in dofterna??? Du är underbar! KRAM!

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!