lördag 12 mars 2011

Borde kanske sova...

Men fastnade i tankar och bloggar istället... De andra sover sedan länge. Jag hör de djupa andetagen och försöker följa takten med mina egna... Det är jättesvårt!! Har du testat någon gång?!

Är i en av tjejernas föräldrars stuga med nästan hela tjejgänget... Tjejer jag har känt länge, väldigt länge, jättelänge och superduperlänge! Malin och jag gick för sjutton på förskolan tillsammans!!! Johanna började i vår klass i tvåan... Så rullar det på... Petra blev en vän och sedan nära vän under högstadiet, Lena och Fia likaså. Kia, senaste tillskottet i gänget, en vänskap på "bara" 7 år till sommaren... Vet inte om det är ett ålderstecken eller om det bara är vi som är säreget envisa som hållt ihop såhär länge... Inte menat som något negativt, tvärt om!!! Är det så här bland er också??? Är ni fortfarande ett gäng med rötter från dagis/förskolan???

NU blev jag trött!!! Kan inte svara på om det beror på allt tänkeri jag brydde hjärnan med just eller om det beror på antalet timmar jag försökt knö in i denna fredag... Eller om det helt enkelt är för att jag försöker okynnesblogga på iphonen... Inte så noga egentligen... alls! Mer noga att ni sover gott! Det ska jag göra nu, i våningssäng(90... Jippie!!!Jag kommer sova som en prinsessa på Prozac!!! ... Är vad jag hoppas och tror iallafall) :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!