onsdag 9 mars 2011

men... men... MEN vad nu då???

På riktigt... jag blir så trött... här har man gjort sig till, plockat fram conversen... bloggat om vårtecken och bevis på att man kan börja hoppas på vårens antågande... och vad händer då??? SNÖ!!! Snö händer då... det va ju barmark nu... hela parkeringen utanför hemmavid va ju helt snö och isfri... jag noterade det tydligt och väl imorse när jag hoppade in i bilen... och vad händer??? Jo, nu yr snön omkring utanför som värsta snöovädret... tänk snöovädret i Emil i Lönneberga när Emil ska till doktorn i Mariannelund med Alfred.... och här sitter jag i mina converse... lite snopen och dåligt rustad för detta känner jag... tar mig en kopp kaffe till och värmer på inifrån istället!


Hoppas ni har en fantastisk dag!

4 kommentarer:

  1. Jag morrar hela tiden. Det var ju ljuvligt vårväder igår och vad hände idag?????

    SvaraRadera
  2. ja, vad hände där??? Men jag tror jag vet vad som gick snett... en kompis har erkänt att han tänkte köpa nya joggingskor... tror det kan ha varit det! Fan ta honom! Jag tror även det kan bero lite på min dumdristighet att utmana ödet med conversen... vad har du för skor? Tänker om det kan ha blivit en effekt av allt för många vårskor i omlopp.... att vintern liksom gör revolt... kram och *morr*

    SvaraRadera
  3. Jag tror din teori om skorna. Jag var också dumdristig nog att ta vårskorna på! För för att göra det ännu värre, även ett par riktigt tunna byxor...

    SvaraRadera
  4. Jag vet!
    Visst blir man ledsen.
    Men innerst inne VET man att det kommer att komma mer snö. Men lix förbannat blir man ssååå besviken.
    Det har snöat hos oss också idag :(
    Kram på dig!

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!