måndag 28 mars 2011

Just nu...

.... sitter jag och funderar på om jag inte borde gå och lägga mig...
.... har jag blå-vit randiga pyjamasbyxor och vitt linne på mig....
.... lyssnar jag på Pack up med Eliza Doolittle...
.... tuggar jag tuggummi...
.... är jag nöjd med kvällens joggingrunda... 5km kuperat så in i hoppsan!
.... är jag glad över att ha pratat med en fin vän som säger en massa kloka saker, som kommer hit på fredag!
.... är jag glad över att jag "vågar" åka med goda vänner till Hemsedal om en månad, har ju inte åkt skidor på 16år!
.... längtar jag till sommaren och deluxe camping med ett gött gäng! =D
.... funderar jag på vad jag ska packa med mig till Indien...
.... funderar jag på om jag borde ha torkat golven också inför imorgon...
.... bestämmer jag mig för att jag kanske borde ha gjort det, men struntar i det...


Just nu... gör jag slag i saken och går och knoppar! God natt på er alla fina!

3 kommentarer:

  1. God morgon fina du! Hoppas du fått en god natts sömn!

    SvaraRadera
  2. Tycker att det verkar vara bra saker att vara nöjd med.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Melinda - God morgon själv! Eller god kväll blir det ju nu... hoppas du haft en bra dag! kram

    Petra - ja, det kändes jättegott att skriva ner allt sådär, inse att det är fler saker man har att vara glad över än det är att vara ledsen över... hoppas du haft en bra dag! kram

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!