tisdag 27 mars 2012

som om de visste...

jag och en kollega har spenderat eftermiddagen på stan, kollat butiker och trendat som vi kallar det... mest fönstershoppat helt enkelt och letat inspiration. Tog en sväng in på Stadium och kikade lite också... och tro det eller ej, men de hade Reebok easy-tone skor för 500:-! Vad är bättre sporre än nya träningsskor? Nya träningsskor med "funktion"!!!




Så nu har jag tvingat med mig bästa Katarina på en snabb break-in promenad i Fontin (motionscentralen här i K-älv)... känner inte att baken blivit något snyggare... men riktigt så lätt kanske det inte är att tona den... det kanske krävs lite mer än 1,5km...

Så snygga!!! Men jag ska byta till det ceriserosa skosnöret istället, så det blir lite mer fart i dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!