onsdag 21 mars 2012

förvirrat!

har sovit som en kratta... hur nu krattor sover... upprätt? Isåfall är det inte en bra liknelse... jag låg ner... men jag snurrar och vaknar... funderar och somnar om... och vaknar igen, snurrar och funderar... egentligen vet jag inte om det är i huvudet jag snurrar runt eller om det verkligen är den fysiska versionen av mig som gör det, snurret alltså...

förstår inte det där, ibland sover jag som ett barn... som en prinsessa på prozac... ibland sover jag som en soldat på vaktpost... förstår inte hur det kan vara så olika! Borde det inte vara så att när man hittat ett sätt som funkar så kör man på det... det tycker jag hade varit bra... jag väljer Prinsessa på Prozac-varianten... utan kemiska preparat dock, men gärna med samma effekt...

fint väder idag! tjoho!!! och på radion imorse spelades Millas Mirakel - Rytmen av ett regn... haha, en syn för gudar... ja antagligen för deras öron också... det går ju inte att låta bli att "dansa" och sjunga med som om morgondagen inte fanns! Försök själv, och återkomm med ett ärligt resultat! (räcker med skriftlig beskrivning...)

Tyvärr hittade jag inte någon bättre version än denna... hade ju velat ha en originalvideo såklart... spotify kanske?



3 kommentarer:

  1. Som jag har dansat till Millas Mirakel! Hade deras cd en gång i tiden men tyvärr inte längre. Har försökt få fatt i den igen utan resultat, den finns inte heller på Spotify. Så om någon har den i gömmorna så hör av er.

    Tack för tipset om Westfield, vilket köpcentrum! trodde först du drev med mig då vi först hamnade på lyxavdelningen. Gick därifrån sen såg vi att det fanns en del till och den var helt underbar.
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det där med hur man sover är ju ett gissel. Jag tror att det undermedvetna påverkar en hel del, är man orolig i själen sover man nog också oroligt. Och fullmånen! Men det var väl inte fullmåne igår...?

    SvaraRadera
  3. Här kommer en favorit till
    http://www.youtube.com/watch?v=T9ug_43-W30
    Kram

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!