torsdag 29 mars 2012

klämma som klämma, eller?

Igår fick jag i uppdrag av läkaren att klämma på en sån där gummiboll några gånger om dagen framöver... och varför vet jag inte, men jag råkade ha en sån där gummiboll av modell sådan jag skulle klämma på liggandes i bilen... så jag försöker komma ihåg att klämma lite på den, träna upp alla förtvinade muskler i arm och hand...

men ibland kommer jag på mig själv att klämma på bollen, med fel hand... antagligen för att det är så jobbigt med höger hand... men jag har en liten misstanke om att det inte hjälper på samma sätt... eller jo, på samma sätt hjälper det ju säkert men jag lär ju knappast bli starkare i min högra hand/arm... kanske...

3 kommentarer:

  1. Ge inte upp och se till att du klämmer med rött hand :-)
    Vad bra att du hittade tapeten. Visst är den ljuvlig.

    SvaraRadera
  2. Hehe! Kan ju vara bättre att använda rätt hand kanske. ;-)

    SvaraRadera
  3. Den här meningen läste jag förstås inte som den var tänkt att läsas :)

    "..men jag råkade ha en sån där gummiboll av modell sådan jag skulle klämma på liggandes i bilen"

    Jag kunde inte riktigt klura ut av vilken anledning du behöver ligga i bilen men jag kunde absolut se det framför mig!

    Kram!

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!