söndag 18 mars 2012

I'm up and about!

det är söndag... jag är redo att ta tjuren vid hornen och ge mig ut på den stora klänningsjakten... egentligen är jag inte redo alls... orka liksom... men det är idag det bör ske... jag är fullsketet uppbokad hela veckan som kommer förutom till helgen, vore käckt att inte behöva rusa runt sista helgen innan för att hitta en trasa att skyla sig med liksom...

så  nu taggar vi på tycker jag! Peppar igång... hade det varit i Val D'Isére det behövdes pepp så hade det varit enklare... en sipp Mintu - PEPParmintslikör löste det mesta där... här vet jag inte... här känns det inte som något jag vill testa en söndagsmorgon... alls...

återkommer med resultatet! jösses, detta blir ju spännande för alla parter, inkl. mig som inte har en aning... I'll keep you posted!

3 kommentarer:

  1. Heja heja friskt humör det är det som klänningen gör!

    Ja, bättre rim än så går inte att få. En söndagsmorgon. Lycka till med klänningsjakten! :-)

    SvaraRadera
  2. Kom igen!! Klart du hittar nåt fint!! Kram

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!