fredag 9 mars 2012

överkörd...

ja helsike, vilken känsla... och inte på ett bra sätt! vem körde ångvälten?? ska bli så gott med en lugn helg... ikväll ska jag försöka röjja hemma... packa upp och stuva undan grejer... och sedan ska jag hardcore-umgås med soffan!

imorgon blir det pass och sedan mys med fasters prins och ännu mer mys på kvällen... söndag tänker jag ta som den kommer... men det vore dunderbra om det innefattade en tvättid! Vad har du för planer i helgen???


dagens låt: Melissa Horn och Lars Winnerbäck - som jag hade dig förrut (har försökt stå emot Melissa Horn eftersom jag tycker allt låter likasamma... men det går ju fan inte!)
dagens dusch: lever på den jag tog igårkväll... är fan bökigt det där duscheriet... man börjar prioritera!
dagens frisyr: trassel and go! (fast igår sa en deltagare till mig, när jag påpekade att håret blir som det blir att "men brukar du inte alltid ha sådan frisyr?"... måste nog klippa mig!)
dagens smink: nä
dagens klädsel: marinblåbyxor m dragkedja i sidan, vit top m marinblå ränder, stor svart kofta, Uggs, brett ljusgult armband från Frankrike, custommade...


dagens planer: genomlida dagen och slappa/plocka ikväll
dagens vill ha: sömn
dagens saknad: Val d'Isére
dagens skoj: dyker säkert upp, men än så länge har det lyst med sin frånvaro!
dagens drog: kaffe
dagens träning: nä, inte idag
dagens måste: hämta mitt paket från HM... minns inte ens vad jag beställt!
dagens dricka: vatten
dagens mat: laxgrejen jag gjorde för hela veckan
dagens mående: tröttellitrött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!