torsdag 29 mars 2012

håll in magen så jag kommer förbi och fram!

Ja, eller något sånt... ska ju på bröllop på lördag... klänningen hänger på sin galge... armband är köpt... men ska man på bröllop eller fest så räcker det ju sällan... väldigt sällan om klänningen är av den karaktären denna är... jag kände mig nödd och tvungen att köpa lite underkläder med shape-funktion...

och jodå, jag har gått all in kan man säga... det blev en slimmande underklänningsklänning... tänker att den borde göra under... (förlåt, GBG... det är obotligt!)

Bilden är lånad från Lindex
 Men för att vara på den säkra sidan köpte jag även shape-strumpbyxor... tänker att det blir ett underverk under underklänningen...
Bilden är lånad från Lindex
 Sist men inte minst köpte jag även ett halsband och örhängen i guldfärgad metall... även dessa på Lindex! Va riktigt nöjd med att ha hittat alla mina accar på ett och samma ställe!
Bilden är lånad från Lindex
Snygga grejer har de dessutom numera... eller så är det jag som blivit lite äldre...

Hur som helst... fan ta min kropp om den inte väljer att se ut som a million bucks på lördag... iallafall kring torson! Resten kanske man inte kan begära så mycket av eftersom det inte blir något shape-plagg på andra ställen direkt... men där jag jobbar på det, där jobbar jag på det ordentligt!

Tillägg: ni som råkar hamna här från Lindex-hemsida via länken på shapestrumpbyxorna... läs denna också...  Försökte länka även denna men vet inte om det inte går att ha två inlägg om samma artikel...

5 kommentarer:

  1. Finfina grejer!! Brukar också köra sånadäring strumpor... ;)))

    Men.. Var kommer uttrycket ifrån?? Håll in magen så jag kommer förbi och fram!? Känner så väl igen det, men kan inte placera det...

    Kram!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Reklamfilm för Wasa fastigheter! En tjock liten otrevlig gubbe... =)

      Radera
  2. Funkade underklänningen? Ska också på bröllop med en alltför tight klänning......

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anonym! Välkommen! Ja, den funkade, men jag hade strumpbyxorna under också! Själva klänningen slätar ju mest ut eventuella veck kan jag tycka. Men den var bra, jag hade kanske en lite för liten storlek för den blev ganska kort... men som sagt, investera i att par shapestrumpbyxor också och det kommer bli supersnyggt! Om du vill se resultatet av min så finns det bild i ett inlägg i början av april som heter "det kostar att ligga på topp". Ha en bra dag och välkommen åter! och självklart, en fantastisk dag på bröllopet! =)

      Radera
  3. Kul att läsa, ska investera i en jag också!

    Tack för tipset :-)

    // Jennie, CityMamman

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!