fredag 9 mars 2012

men på riktigt...

finns det belägg för att tiden går fortare när man har roligt? Annars så tror jag mig iallafall ha kunna konstatera att tiden fan står still stundom, då livet inte är så lattjo... denna dagen har varit sådan... fast det har inte varit en direkt tråkig dag... bara überjävligt seg... sådär så jag kollat klockan flera gånger i kvarten och förbryllats över det faktum att minuterna inte verka vilja ticka fortare... konstigt det där!

En annan konstig sak, som slog mig med häpnad förra veckan faktiskt, var att mina roomiesar i Val d'Isére INTE hade sett/hört denna... MYCKET märkligt med tanke på alla andra udda grejer de har sett...



Är det inte konstigt så säg?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!