onsdag 28 mars 2012

kost- och träning -dag 3

dagen som började som en sömnig katastrof typ... avslutades mycket bättre än så! Vilket iofs kanske inte verkar så svårt, men iallafall!

Frukost - Grädde, grekisk yoghurt, hallon och blåbär + frön
Mellanmål - 2 hårdkokta ägg (detta brukar jag vanligtvis äta på eftermiddagen men eftersom jag visste att jag inte skulle hinna så tog jag det nu istället)
Lunch - tacosallad
Middag - low-carbonara och sedan, bara för att det är så galet gott, och jag fortfarande var hungrig, eller sugen... kanske mest törstig... en liten portion fiskgratäng och ångkokt broccoli

Dagens träning:
7,5km powerwalk (1h 15min)
Cykel45

Nu sitter jag här i soffan, nöjd, mätt och belåten... med en likblek arm som inte riktigt vet vad den ska tro... men gott är det!

Tyvärr så är det så att lika duktig på att träna som jag varit idag, lika dålig har jag varit på att fotografera... kanske imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!