söndag 25 mars 2012

kokongad...

ja, idag känns det så, som om jag rör mig i min egen lilla bubbla... absolut inte på något negativt sätt... jag gillar att befinna mig där ibland... efter en härlig dag igår med många jag tycker mycket om känns kontrasten stor, men skön samtidigt... bara skrota runt i "skrota-runt-i-kläder" och plocka lite, kolla på någon serie och slappa skiten ur soffan... 

sådana här dagar gör det inget att man vaknade först strax efter ett... och insåg att klockan var strax efter två... när man inte stressar ut i solen bara för att den skiner från en klarblå himmel och alla får "herregud-vilket-fint-väder-det-får-vi-inte-missa"-feber... 

tvätten snurrar i tvättstugan, sängkläderna är bytta... ja faktiskt inte bara avtagna och i tvätten utan jag har redan  nu bäddat om... något jag brukar göra först när jag ska gå och lägga mig annars, ombäddandet alltså... men då till ett soundtrack av svordomar och förbannande över att jag inte gjort det tidigare...

Så nu är både blogg och säng Lexington-tant-randigt... jag tycker det är galet snyggt!

4 kommentarer:

  1. Fantastiskt snyggt!! Och här slappas det också 7 kvart i timmen....
    Go´söndag på dig!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, randigt är galet! =) Jag blir helt såld!

      Gött med slapparsöndag! hoppas du hade en bra dag du med!
      kram!!!

      Radera
  2. Det låter som en helt underbart härlig dag! Och ränder är himla snyggt!

    Hoppas kvällen också blir bra! :-)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, ja, härlig så till den milda grad att det faktiskt kröp i mig tillslut och jag fick fixat lite ändå!

      Randigt is the grej! =)

      tack detsamma!!
      kram!

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!