fredag 30 mars 2012

skrivkramp

vissa dagar blir det annorlunda mot vad man har tänkt... och ibland har man inget vettigt att skriva... ibland har man inget ovettigt att skriva heller... då är det ganska förlösande att skriva en lista kan jag tycka... ibland funkar det... ibland inte... jag gör ett försök... hittade denna hos Joanna... blev förvånad över hur svårt jag har för att hitta fyra alternativ!

Fyra jobb jag har haft:
1. Inköpsassistent på Desam
2. Delikatessbiträde på Ica Maxi
3. Cafébiträde Ahlströms Pir - sommarcafé
4. Cafébiträde på glasscaféet på Marstrand

Fyra filmer jag kan se igen och igen:
1. Notting Hill
2. Pretty Woman
3. Stolthet och fördom
4. Along came Polly

Fyra städer jag bott i:
1. Kungälv
2. Värnamo 
3. Bethesda (utanför Washington DC)
4. Romelanda, Kungälv

Fyra tv-serier jag gillar:
1. Vänner
2. Big Bang Theory
3. How I Met Your Mother
4. Grey’s Anatomy

Fyra ställen jag varit på semester:
1. Thailand
2. USA
3. Frankrike
4. Spanien

Fyra hemsidor jag besöker varje dag:
1. Facebook
2. Funbeat
3
. Sportlife
4. era bloggar... ja, de i listan till höger alltså!

Fyra favoriträtter:
1. Indiskt (kan inte komma ihåg namnen men gud så gott!)
2. Grönpepparkyckling med ris
3. Köttgryta med sönderkokt potatis
4. Hamburgare

Fyra skolor jag gått på:
1. Textilhögskolan Borås
2. IHM
3. Värnamo folkhögskola
3. Kongahällagymnasiet

Fyra saker i mitt hem:
1. Röd KitchenAid Standmixer
2. En fluga som surrar i lampan
3. Fyra pelargoner i väntan på att väckas från vinterförvaring
4. En pilatesboll utan luft

Fyra platser jag gärna varit just nu:
1. Hemma
2. New York
3. I Indien
4. På en lång sandstrand

Hur svårt har du för att hitta fyra alternativ? Känner du dig utmanad? Kom igen bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!