tisdag 11 december 2012

"vad ska du laga till middag idag?!"

... frågade farmor mig när jag pratade med henne förut... och ja ba..."mwa dwå? Choklamwadkwoola äw vll hewlt owkäj?!"... hade lite svårt att prata... hela munnen full med chokladkolan jag kokade igår... den som blev för mjuk... man kan säga att det inte är något problem längre... fick skickat iväg ett gäng med några vänner som kom vägen om för att hämta en grej... och ja, resten är historia nu...

Jag är hopplös... men kolan var jäkligt god!

och de nya skorna, och alla andra skor som råkade komma ivägen, är impregnerade! Bra va?!

2 kommentarer:

  1. haha dom måste onekligen vara goda :)

    SvaraRadera
  2. Du ska för helvete laga: vadfanskajaglagatillmiddag.se :)

    -Andersflanders

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!