torsdag 6 december 2012

en lite bortglömd hiss och diss

ja, jag vet, jag lovade dig en hiss och diss igår... den glömde jag bort lite grann... eller mycket grann...

jag hissar lyckliga deltagare som kommer fram efteråt och talar om hur nöjda de är! Ja, faktiskt så vill jag hissa deltagare som kommer och talar om om det var något som var mindre bra också! Dialogen kanske det egentligen är jag vill hissa... men självklart tycker jag det är roligast om alla mina deltagare går ifrån varje pass de varit på med mig och tycker att det var det bästa passet någonsin!

jag dissar att folk ger upp träningen bara för att det snart är jul... att träningen bortprioriteras så vansinnigt lätt... och när jag ändå är igång och dissar prioriteringar så skulle jag vilja passa på att dissa bortprioritering av mig också... känner att jag är det från sina håll... och i samma vända så råkade jag snubbla över ett gammalt inlägg som beskriver det så tydligt... jo, ja, jag är berget...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!