torsdag 20 december 2012

jag måste erkänna en sak...

... det är rätt fånigt... och ja, jag vågar knappt säga det... men det är ju ingen hemlighet att jag är lite smått tokkär i bebisar... och gärna skulle vilja ha en egen, eller två... då är det i stort sett tortyr... eller iallafall förknippat med livsfara... eller psykbryt kanske bara... men iallafall... det allt det där kommer sig utav är att gå in på Kappahl och kolla på deras newbie-kollektion... vill ha, vill ha, vill ha!!! Jädrar i jösses va fina saker det finns till små knytt... till alldeles färska bebisar... till små, små grodor....

sist jag var där, och det händer ibland att jag är det i och med mitt jobb, (det är alltså inte så att jag går in på barnavdelningar och suktar efter babykläder i ren självdestruktivbonanza, så galen är inte ens jag!) så fick jag liksom hålla mig i för att inte utifallomattkanskenågondag-handla... men det vågar jag inte, då kanske jag jinxsar det ännu mer... hela det där som jag vill så mycket men som jag knappt vågar hoppas på alltså...




Alla bilderna är lånade från Kappahl.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!