tisdag 4 december 2012

ibland blir det inte som man tänkt sig...

... men det behöver ju inte bli fel för det! Vi skulle repat idag men det blev tyvärr inställt... det är bra att ha en basist med om man ska spela... mycket bra... inte lika bra utan... så iallafall, vi kastade in handduken för kvällens rep och jag hade helt plötsligt en helkväll att hitta på något med...

Löste det lilla problemet med att jobba över... snökaoset som rått de senaste dagarna pga några centimeter snö gjorde ju att det tog mig närapå 80minuter till jobbet idag... det är rätt gött att kunna flexa tillbaks dem i tidbanken igen... så det gjorde jag... + lite för gårdagens snökaosförsening också...

Sedan kom jag på att jag behövde handla och medan jag gick där i gångarna på Maxi och funderade på vad jag skulle kunna tänkas vilja ha till lunch imorgon så kom jag på att jag hade ett vitkålshuvud i kylen... och att farmor hade pratat om kålpudding sist jag var hos henne... så det blev det... repet blev en kålpudding och nu är jag mätt. Och ändå kan jag inte låta bli att proppa i mig jellybeans som jag fick i söndags... en efter en åker de in i munnen... nomnomnom...

men vadå, det är ju tisdag! Jag får ju äta godis i december... och jo, ja, jag går all in!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!