onsdag 12 december 2012

sjukt seg dag

igår mådde jag halvkasst när jag vaknade... ruggig och som om förkylningen strök runt omkring, redo att attackera... Imorse var det värre... jag stannade hemma... kröp tillbaks till sängen och ja, där har jag typ stannat... eller inte riktigt... var ju tvungen att byta bort mina pass ikväll och imorgon... inte utan att det känns i hjärtat... det där med att få en ersättare till ett pass är inte alltid helt enkelt, än mindre i förkylningstider och innan jul då alla har fullt upp med allt vad det verkar...

tror inte jag gjort något vettigt på hela dagen... jo, det har jag ju egentligen... jag har vilat mig i form... vilat bort förkylningen... eller bort och bort... jag har motat Olle i grind... egentligen borde jag ta tag i några grejer... koka chokladkola igen tex... fast jag tror inte den kommer finnas kvar till jul om jag gör den än... sån är ju jag... bortom karaktär när det gäller godis... ja, inte förut, när jag inte åt sånt... men nu, mitt godisförbud inte gäller pga att det är december, då går jag ju tydligen all in... får bli att fixa, greja och dona nästa vecka istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!