söndag 16 december 2012

efter kvällens spelning...

... är så trött nu va... och ändå känner jag att jag vill skriva lite... det är konstigt det där... men det är ju lite sådär, lika bra att så när gräset ändå är grönt liksom... eller hur nu det var!?

Kom just hem... har haft spelning i Partille Bowlinghall ikväll... och ja, vi stod bokstavligen PÅ bowlingbanan och spelade! Vet inte om jag tycker att det gick bäst, men det var roligt! Det är faktiskt sabla roligt att spela! Min röst har ju drabbats av den här lilla nästintillförkylningsgrejen jag kör med... fruktansvärt onödigt samma dag som man ska ha spelning måste jag säga! Knaprade Viks blå och drack en hel del vatten, då funkar det mesta...

Och de i publiken verkade nöjda. De dansade och sjöng med... ibland så man tänkte att "hoppla! va bra det går?!"... men det är ju oftast bara fröjdigt liksom!

bilden är lånad, men ja, det är på oss, från ikväll!
Nu ska jag gå och lägga mig... måste bara först tvätta bort sminket... som jag för övrigt blev väldigt nöjd med idag! Såg en bild på nätet på någon sminkning och försökte göra likasamma... alltid roligt att testa nya  grepp, nya grejer... och ja, det står rätt klart att jag behöver investera i lite nya ögonskuggor... det va la roligt då!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!