onsdag 26 december 2012

Harry Potter, Så mycket bättre, Änglagård III och en sabla massa praliner...

denna dagen kommer att gå till historien som en av de slappaste i mannaminne tror jag minsann... jag har bara softat runt idag... kollat film och gråtit till Så mycket bättre... ätit praliner och knäckt nötter, plundrat granen på polkagriskäppar och ätit julmatsrester...

Denna dagen har liksom varit slapp så in i den milda grad att jag nu faktiskt längtar efter att äta nyttigt och träna massvis... längtar efter att komma i form igen... för ja, även om rund också är en form så är det inte en som jag trivs med... jag trivs inte när mina bröst tar och skuttar upp en storlek eller magen får en sån där typisk muffin-top...

Det blir stora svångremmen på nu i veckan... imorgon börjar jag med träningen igen... inte för att två dagars uppehåll är direkt långt men jag tror faktiskt att jag ska försöka slänga in lite styrketräning imorgon också... bara för att markera för kroppen vem det är som bestämmer liksom!

Hur har det gått för dig? Och framför allt, vilka filmer har du sett!?

3 kommentarer:

  1. Den enda filmen jag sett är "Tomten är far till alla barnen". Den ser vi alltid på kvällen innan julaftonen :)
    Sedan har jag inte haft tid att se på varken tv eller film.
    Mitt i allt firande ska jag ju jobba också.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Så mycket bättre, In time (canal+), Drive (canal+) och ytterligare någon jag inte kommer ihåg vad den hette. MYCKET slappande har det blivit!!! :-)

    Och "Tomten är far till alla barnen" förstås. SÅÅÅÅÅ jäkla rolig! Haha!

    God fortsättning.
    Kram M

    SvaraRadera
  3. Jag zappade häromkvällen och fastnade givetvis framför "Tomten är far till alla barnen". Har sett den så många gånger men den är ju bara bäst!
    /A-K

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!