tisdag 25 december 2012

När juldagsmorgon glimmar...

jag vill till stallet gå... och ja, jo, tanken var ju den... att jag skulle gått på antingen midnattsmässa eller julotta... men lika traditionsenligt som att vi varje år äter gröt till frukost på julafton, lika traditionsenligt är det att jag tänker en massa... att jag planerar att jag ska gå och vara med och sjunga julsångerna jag älskar... men att det sedan stoppar vid planen, vid tanken... men det  är ju tanken som räknas sägs det så ja, glad julotta på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!