söndag 19 februari 2012

vem försökte jag lura???!!!

trodde jag på allvar att jag skulle hinna städa nu ikväll? Eller att jag skulle vilja göra det? Känner jag alls mig själv? Hur tänkte jag? Att jag skulle komma hem efter en härlig middag, eftersnack hos farmor och farfar, och sedan veckohandling och sätta igång med att städa? Nä, det var frustrerande nog att behöva fixa lunch till imorgon och packa in alla grejerna i kylskåpet typ...

fastnade i soffan istället... femman visar Dirty Dancing... jag vill också dansa så! Inget jävla disko-dansande utan riktigt, pardans, salsa, merengue och allt sånt där jag tydligen tror att jag kan ibland... iallafall om någon annan för...
bilden är lånad härifrån

man kanske borde gå en danskurs... borde väl inte vara omöjligt... men frågan är väl när man ska få tid till det... det och den där gitarrkursen jag skulle vilja gå... ja, för sådan är jag... vill jäkligt mycket... men inte att städa tydligen... det behövs kanske iofs inte ens städa så mycket, mer bara plocka bort alla kläder som ligger överallt... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!