måndag 13 februari 2012

ett äggande inlägg

förlåt, skyller på göteborgaren i mig... alltså jag själv, det är ingen annan i mig vad jag vet... tycker ändå jag borde ha märkt något! Men asså, ja... något ska man ju äta... jag väljer då tydligen ägg... hårdkokt så gulan är helt ljus och torr... är jag hemma äter jag det med lite majonäs till... på jobbet, vilket dessa är för (fruktstund hela veckan, typ) äter jag de som de är, ja, utan skal då såklart...


Har intressesmurfarna antecknat klart? Jag vet, ytterligare ett helt meningslöst inlägg... eller inte helt meningslöst, det är ju faktiskt flera stycken av just den varan... (förlåt igen, kan inte behärska mig!) Men ägg är faktiskt ett roligt objekt att fotografera... gjorde jag en del när jag läste foto på gymnasiet... en liten (...) bara...

äsch, godnatt! Imorgon är det alla hjärtans dag... en dag jag, till skillnad från många andra tydligen, tycker är en trevlig dag. Det är väl jättefint att fira kärlek och vänskap!? Sedan att man kan göra det vilken dag som helst på året, jo, självklart, men det är ändå lite mys att det finns en speciell dag... strunt samma om det blivit kommersiellt, från början var det ju faktiskt inte det...

2 kommentarer:

  1. Kommersiellt eller inte, jag har IQ fiskmås i såna lägen. Hihi! ;-)
    Hoppas du får en ägg-stra fin dag! (Ja, jag bor ju ganska nära götet jag med). ;-)

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!