fredag 24 februari 2012

full och färdig!

Eller mer Packad och klar!  nästan iallafall... här ser ut som om stormarna Gudrun, Per och Emil haft stormöte hos "Den svåra stormen 1967".... saker typ överallt... men väskan börjar bli full, jag ska bara ha ner något linne eller två till och sedan ska "handbagaget packas också... and then, off we go!

Jag vet inte om jag kommer kunna blogga något den närmsta veckan... det märker vi... dessutom kommer jag nog ha fullt upp med att bli bäst i barnbacken liksom! och undvika stora benbrott...

ha en helt fantastisk vecka!


8 kommentarer:

  1. Ha en underbar vecka! Släpp alla hämningar både i backen och på after skin. Så håller jag tummarna för att inga ben blir brutna.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Haha, det låter som vi har samma packningsmetod, mindre kul att komma hem till kaoset bara...

    Ha nu en helt fantastisk, benbrottsfri vecka och njut så mycket du bara kan!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ha det helt underbar vecka och snart får jag gästa dig på sportlife

    SvaraRadera
  4. Hihi! Barnbacken är underskattad, helt klart! ;-)

    SvaraRadera
  5. Ha det så lovely och berätta allt när du kommer hem!! Pöss

    SvaraRadera
  6. Hoppas att du har det bra och att du fortfarande är hel i skelettet! ;)

    SvaraRadera
  7. och jag hoppas att du har det superbra!
    kram

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!