onsdag 15 februari 2012

om man inte vet

så bör man ju antingen ta reda på hur landet ligger eller låta bli... om det handlar om vad man ska skriva så ska man nog låta bli innan det bara blir en massa dravvel... om ditten och datten... allt eller inget...

men jag kan berätta att jag fick en förhandsvisning av något av det sötaste, finaste och mest älskvärda jag vet... när det är mer officiellt så lovar jag att dela med mig... när jag tänker efter så undrar jag lite hur många av er som tror att det är en bildserie från JellyBellybeans? men så lätt är det inte riktigt... jag återkommer som sagt... haha, en cliff hanger som heter duga...

en annan sak man inte ska göra om man inte vet är att klä ut sig till en kombination av prinsessan Leia, C3PO och kakmonstret... det hade tydligen Katy Perry's stylist inte en aning om... men ja, ja, syntes gjorde hon ju, så något mål är ju uppnått... lite som den där mamman som hade en kinkig bebis... att reklamen var för Pampers, det fick jag iofs googla, men bebisen, den minns man... eller iallafall den tröttsamma mamman!

 +
+

=

Nu ska jag, efter en lång dag, ett sagolikt roligt pass, mysigt samtal med en fin vän och kollega, kvällsmat och lite soffhäng och bloggkramp... jo faktiskt... gå och lägga mig... inga asfaltsskrapande herrar utanför huset ikväll så jag hoppas på lite bättre och framför allt snabbare ledtid... från vaket tillstånd till sovande...

men innan dess... kunde ju inte låta bli...


...kom ihåg att torrhet är viktigast, så ni får tid över för annat!

2 kommentarer:

  1. Alltid lika läsvärt varje gång.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, tack, tror jag, fast just till detta inlägget kanske du var ironisk?! =) kram!

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!