torsdag 9 februari 2012

for crying out loud!!!

här skriver man ett hyfsat, om du frågar mig, fyndigt inlägg om veckans helgdagar, lill-helgdagar och annandag-lördag, ber om ett litet svar, utifall du anammar lill-lördagen, eller om det är något typiskt göteborgskt, men även om du är typiskt göteborgsk kanske du vet hur landet ligger i övriga delen av landet tänker jag... och kanske kan svara på min fråga... men nä... inte ett pip! Ska det vara så???!!!

Jag bjöd ju till och med på en smaskig bild på David Beckham!!!

klart man får bli lite arg! eller kanske inte alls är klart man får... antagligen så blev man inte lite arg... inte mycket heller... men det vore intressant att veta vad du tänker om veckan... utlagd som på ett spelbräde... eller hur nu du vill tänka dig det hela... det går bra vilket som! Mig kan du tänka dig som en ettrig terrier... det går bra det med!

2 kommentarer:

  1. herregud! haha. jag hann inte läsa alla inlägg :P
    lill-lördag? nja. ja. jo. nej. lördag hela veckan om det innebär ett glas vin.
    annars, nej.

    SvaraRadera
  2. haha, förlåt, inte meningen att höja rösten!Klart du inte kan orka läsa allt, du har ju läst det där übernaturligt långa om låtarna jag tycker är bäst!! Men då tolkar jag det som att Lill-lördag-begreppet är göteborgskt! och jo, din lördag hela veckan teori är ju onekligen än mer trivsam! =)

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!