måndag 13 februari 2012

men så jag uppför mig!

Bilden från igår, den på mitt nagellack och min stickning och ja, mig, var ju kanske inte av allra bästaste kvalitet... så jag förstår mycket  väl om du är i upplösningstillstånd nu och undrar över vilken färg det där nagellacket egentligen hade...


tadaaa!!! fast nu har jag ju mixat lite med färgen förståss... såg helt sjukt ut innan, med bara några fingertoppar... det ser lika sjukt ut nu, bara lite mer kontrast och ljus i bilden... men ja, lite mer känsla iallafall! och, det måste jag ju också tala om... jag hann några varv till på stickningen innan jag gav upp för kvällen igår! Thought you might wanna know! kanske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!