fredag 17 februari 2012

joråsåatte....

denna dagen kan sammanfattas med ett ord... ett ord mina vänner... sömn... jag har ta mig hoppsan sovit skiten ur kudden idag, ja jävlar, halleluja! Tydligen så är det så att man inte ska klaga på den dagen man just haft... det lilla fatala misstaget begick ju jag, som bekant, igår... jag klagade, ville lämna tillbaka, reklamera, åberopa öppet köp och lagen om anställningsskydd...typ (det sista vet jag inte riktigt varför men ibland känns det bättre att dra in juridiken... bara lite grann)... vad hände då? Jo, jag straffades direkt med en högre dos huvudvärk... kände att jag faktisk inte orkade strida emot så jag gjorde det enda rätta... jag sov... låtsades som om dagen idag inte fanns, drog täcket över huvudet efter att ha proppat i mig en Ipren och satt sovmasken på plats...

så ja, idag har jag sovit... från 08-11:30 typ och sedan från 12-16... då ringde min fina vän och sedan fick jag pratat med henne ett långt tag. Det är alltid lika mysigt!!! (Tack för att du finns i mitt liv! att du säger det där som jag behöver få höra, om att vara modig och våga säga vad man tycker och känner och allt klokt i övrigt du säger!!! Och jodå, jag ska försöka uppdatera även när jag åker bräda!!! Älskar dig!)

Nu funderar jag på hur resten av kvällen skall spenderas... borde verkligen ta och röja undan den där tvätten som ligger ÖVERALLT... skidkläder blandat med ren tvätt från senaste tvättiden... och kanske lite från gången innan dess... om det skulle vara skönt med ett hus med tvättstuga??? tror du det?! Lite fler garderober hade också varit önskvärt... och nej, det behövs inga kommentarer om att man kanske borde röja ur ibland...


och jodå, nu fanns den på youtube... reklamfilmen som nästan är som gjord för denna dagens tema! och söt som socker, ja det är han, eller hur?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!