lördag 18 februari 2012

vad fan hände?

Vem kunde ana att det skulle vara så in i vassen jobbigt att gå en sväng på Allum med sin farmor!? Och det är absolut inte så att jag skyller på henne!! Hon är så snäll och söt och rar på alla sätt och vis så... men luften gick liksom ur mig helt... beror väl, som så många gånger förr, att jag ätit för lite... och druckit alldeles för lite... det är konstigt det där, att man inte lär sig... att jag inte verkar förstå att kroppen kommer och ger mig en lavett om jag slarvar...

Men hur som helst, det var mysigt med en shoppingtur med farmor, vi fick hittat det hon var ute efter, strumpbyxor, parfym och doftgrejer till badrummet... själv hittade jag goggles... kollade även efter ryggplatta... det gick sådär... jag har en helt galen kropp tydligen vad det verkar...

skulle egentligen varit hemma hos en av mina allra bästa vänner ikväll... kollat på Gladiatorerna med de goa ungarna och umgåtts... men när huvudet känns som bly och flimret startar vid ögonvrån då är man inte direkt rolig...  när man inte är rolig ska man hålla sig borta från folk...

Ikväll håller jag mig borta... fixar naglarna och gråter till direktsändningen av Whitney Houstons begravning... kanske kollar jag även på melodifestivalen... har inte sett någon av de tidigare deltävlingarna... kanske är det dags att göra det nu... kanske... så man inte är helt villrådig när finalen kommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!