söndag 19 februari 2012

hinner ju inte sitta här!

men det är ju så trivsamt!!! Ska på middag hos min farbror idag. ska bli jättemysigt... egentligen skulle jag behövt städa också, men det ögonblicket gick mig en smula förbi när jag valde att sova istället... man kan inte göra allt... men eftersom jag brukar prioritera bort städandet så hade jag verkligen behövt idag... men men, det kommer en eftermiddag också!

Vad gör du idag? Kollar skidorna på tv? eller reprisen av Gladiatorerna? önskar dig en fantastiskt trevlig söndag hur som helst!

2 kommentarer:

  1. Sitter här och "gör löner" så att ett antal anställda hos mina kunder ska få sin lön på fredag. Hälsa så gott till farbror S och övriga. Kram Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Att göra löner är ju ett jättesnällt jobb verkligen! =) kram kram

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!