söndag 5 februari 2012

redan måndag imorgon

åh vad jag hade velat att det var söndag imorgon istället, att man hade ytterligare en hel dag av lättja och slappande framför sig...

för ja, det har inte varit mycket mer än så idag... naglarna är klippta, filade och målade, tvätten tvättas i detta nu och chokladen är uppäten... ja, man vill ju inte ha en massa gammal mörk choklad som ligger och dräller överallt!

MEN åh va söt den är, den där nya reklamen för Telia On Demand... så jäkla bra!


" Bag-in-box... funkar ju på mig!"

6 kommentarer:

  1. Haha, den har jag missat!
    Han har absolut rätt, inget söver så bra som en bag-in-box ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, men usch va jobbigt det är att vakna sedan! =)

      Radera
  2. Jag ser fram emot en ny vecka =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gör egentligen jag också, men den kan få börja i övermorgon! Har en massa härliga pass att instruera i veckan! =)

      Radera
  3. Ja, bag-in-box funkar ju så himla bra på mig med.. :-) Den är jättebra.

    SvaraRadera
  4. Ha ha! Ja, de är bra. :-)

    Men vänta bara. Det kommer säkert nån gnäll-kärring (eller gubbe) och anser att sprit och barn i samma reklam är fel, fel, fel, fel fel.... (Som brasse skulle ha sagt). :-P

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!