fredag 10 februari 2012

nu kör vi allmänbildningsförnedring igen

som varje fredag vid denna tiden... att jag aldrig lär mig?... ja, både något om geografi och städer och även att undvika såna här program som bara liksom slipar av kanterna på den där tron om allmänbildningens storlek... fast hade det handlat om något jag kunde, typ... ja... vad... frågesport om sömnad är ju kanske svårt... eller bara alltid ha U2-frågor... kan bli långtråkigt...

så ja, här sitter jag och undrar lite över varför jag inte låter mig själv äta godis när jag ju faktiskt är galet godissugen just idag... och ingen cola har jag heller... fast rödvin har jag... men det är pass imorgon och jag är faktiskt inte så sugen på just det... svårt det där... eller inte egentligen...

MEN, sitt ner nu... JAG KUNDE "VEM DÄR"?!!! Visste att det var Sven Volter långt innan de drog! Jädrar va gött det känns! eller som smala Sussie hade sagt "de e rätt gött faktiskt!"


En fråga de skulle kunna ta upp är varför det är så svårt att se vanlig ut på webcam-bild... har du något bra svar??? Jag har det då inte... och inser att jag sitter och grimaserar med hjärtans lust framför skärmen för att ge dig ett lite roligare inlägg än enbart text... tanken var god, det måste du hålla med om... resultatet kanske inte blev lika bra...

2 kommentarer:

  1. haha, du ser väl helt avslappnad och naturlig ut på bilden? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. jo, ja, absolut, som en filbunke! =)

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!