torsdag 2 februari 2012

benbrott är i det stora hela ett faktum

jag betalade in den resterande summan för UCPA-resan jag ska på om knappt en månad igår... så jo, nu är det liksom så, jag kommer bryta armar och ben... men men, no pain, no gain... typ... det ska bli roligt... jag ser fram emot det hela med skräckblandad förtjusning... mer skräck än förtjusning dock... förtjusningen ligger nog mest än så länge i att jag ska få ha min fina overall!!


Det blir svart hjälm till detta, och kanske ett rosa skärp (eftersom overallen är en smula stor)... vet att jag lovat en bild med mig i den omtalade overallen, men det dröjer ett tag till... måste även se till att komma i mina skidbyxor från samma ställe... råkade köpa en storlek för liten... nästan... men det är väl bara att kämpa på känner jag!

8 kommentarer:

  1. Svar
    1. ja, iallafall så länge det är vitt! Sedan att jag kommer att se ut som en puckel i pisten, det är en annan femma... men jag får accessorera mig färgglatt så ingen kör över mig! =)

      Radera
  2. UCPA...? Nu känner jag att jag har missat nåt? (Kollar tillbaka i inläggen men hittar inget, eller så kollar jag slarvigt?) :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. jo, men det har jag väl berättat? Eller det har jag kanske inte? fast det kanske var i höstas, när det blev bestämt... v.9 åker den här fröken med UCPA till Val d Isère för att åka snowboard... har bara åkt snowboard en gång förut... typ tre åk... det kommer bli hur spännande som helst! =)

      Radera
  3. Åh, jag skulle oxå kunna åka till fjällen om jag fick ha på mig en sån fin overall...men jag blir lite orolig att du inte kommer att synas!

    SvaraRadera
    Svar
    1. hjärtat, jag tror du kan ha min overall! Synas kommer jag att göra, Svart hjälm kommer att göra susen! =)

      Radera
  4. Du kommer bli supersnygg! Men... behöver du både overall och skidbyxor?

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Men ja, det behöver man nog kanske... har ju skidjacka också... man vill väl variera sig? Eller kör man alltid i samma? Jag har inte riktigt förstått det här... men känner att jag nog vill ha två uppsättningar, beror ju på vad som känns bäst att ramla i liksom! =)

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!