onsdag 7 september 2011

vet du en sak?!

du vet säkert en massa saker... det tvivlar jag inte på alls... men just detta visste jag knappt själv att jag skulle veta... för bara några månader sedan fanns känslan inte ens i min värld... inte han som är orsak till den känslan heller...

det är självklart fasters ögonsten jag pratar om... den lille krabaten jag knappt kan tänka på utan att det tåras i ögonen... jo, det är sant, så blödig är jag... det kommer att gå åt mycket Resorb/vätskeersättning den dagen, om nu den dagen kommer, jag själv blir mamma... för om det ska vara på detta viset, om det ska vara som så att jag tåras för brorsonens skull... hur kommer det då inte att bli för mina egna barn??? Vågar knappt tänka på det... så jag låter bli och tänker på den finaste jag vet istället...

det är konstigt liksom, att man redan då kunde känna så rätt! För inte sjutton har jag ändrat mig! Men nu var det för bedrövligt länge sen jag träffade honom, alldeles för länge sen jag fick titta in i hans stora, vackra, mörka ögon och knappt veta var jag skulle göra av all kärlek. All kärlek man kan känna för ett litet knytte som han... det är mycket kan jag be att få tala om... helt opropertionerligt mycket egentligen!

3 kommentarer:

  1. Ja, tänk att han som är så liten kan få en att känna så mycket kärlek. Den blir inte mindre när ens barn blir stora heller! Bara så att Du vet, mitt hjärta! <3<3<3 Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. PLuttisnittprutt :D
    Bebisar är söta - 2-åringar är ROLIGA :) Och lite jobbiga :P

    SvaraRadera
  3. Jag vet... Känslan att få va världens lyckligaste faster. Sicken ära! Dom bästa vi har. Kan informera dig om att de blir ännu mer kärlek, lycka å stolthet ju äldre dom blir. Kram på oss fastrar emellan! //Oscars i Stenhålts faster

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!