torsdag 29 september 2011

andra necessary thingies man inte vet att man behöver...

...ont i huvud och rygg... huvudvärk - fine... ryggvärk - fine... eller egentligen inte... men det blev bättre text... mindre sämre kanske... men när det ena övergår i det andra och man accenturerar det hela med en smula brännande känsla i skinkan... då är det så man börjar undra lite faktiskt... är detta verkligen nödvändigt? Ja, kroppen anser ju det... jag är tydligen inte herre över min egen kropp... herre över min egen kropp har jag ingen önskan om att vara heller faktiskt... dam över min egen kropp vore trivsamt... hur som helst... det var bara att lyda... försöka ignorera och somna om efter ett sömndrucket telefonsamtal till någon av mina kollegor.

har sovit mest hela dagen... fick fixat vikarie till mina pass ikväll och manat dem att ta väl hand om mina älskade deltagare ikväll samt hälsa så gott... vet att de kommer ta väldigt väl hand om dem... men ändå känns det aldrig bra att behöva lämna bort ett pass, ett åtagande... ikväll är det två pass... alltså dubbelt upp...

funderar  på vad det kan vara, varför jag mår så konstigt... men jag gissar att det är en förkylning med dåligt lokalsinne... som satt sig i ryggmuskulaturen och inte i näsan liksom... känner mig ju inte förkyld direkt, men ruggig och sådär lite febrig fast utan att vara det... knepig känsla, tur att det går över!

en söt sak hände förresten mig imorse... fick ett sms från okänt nummer:


Fick inte plats med resterande av mitt sista sms... det lyder som följer:

"Ja, Nina 32 från Kungälv tycker nog du kan göra det. Ha en bra dag! Mvh Nina"

men du förstår ju själv mitt febrila tänkande när jag får det första smset, kollar eniro och där finns det ingen information alls... hur som helst, det är ju sött att man kollar först innan man raderar! eller så tyder det på att man har en massa för många telefonnummer sparat... hur som helst... lite sött tycker jag... och fortsätter grubbla på när/var jag kan ha träffat den här människan...

1 kommentar:

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!