onsdag 21 september 2011

dagens

ibland blir det inte mer en regnig dag i september... men man får liksom vara glad för det lilla!




dagens låt: Sunrise Avenue - Hollywood Hills... vet att de spelar sönder den på radion men jag kan ändå inte låta bli att längta till nästa gång de spelar den igen... något med hans röst tror jag...
dagens dusch: ja, extra lång för att jag skulle vakna alls... herrejösses va trött man kan vara!
dagens frisyr: wash'n'go i knut, fast idag lyxade jag till det lite med silkdroppar och borste också!
dagens smink: lite id och mascara
dagens klädsel: blå jeans, blått linne, vit/blå-randig tröja, vit scarf, svarta converse... återigen, jag gillar inte blått... men det har jag tydligen glömt!
dagens planer: överleva dagen med en härlig huvudvärk och regn
dagens vill ha: sömn och någon att sova sked med
dagens saknad: tålamod
dagens skoj: det är onsdag, jag har en helt ledig kväll... what to do?  kan bli hur wild'n'crazy som helst... nästan! 
dagens drog: örtte... kanske inte så mycket drog som man kan tro faktiskt!
dagens träning: nä, eller kanske... vi får se
dagens måste: inte mycket!
dagens dricka: vatten
dagens mat: lax och spenat
dagens mående: bra, men trött och huvudet gör sig ständigt påmint på ett icke trivsamt sätt!

2 kommentarer:

  1. den är bra hollywood hills, men jag måste säga att jag blir liiiite trött på den och "what are words" eftersom de spelar antingen den ena eller den andra VARJE dag vi kör till jobbet haha :D

    SvaraRadera
  2. Du får göra som jag, lyssna på Håkan Hellström i bilen till och från jobbet... blir aldrig tröttsamt eller tjatigt! =)

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!