onsdag 7 september 2011

torp - torn... potato - potato...

ja, för så är det kanske... jag som alltid trott att jag ville ha ett torp på landet... kanske har jag trott fel... det är kanske ett torn på landet jag vill ha!!!

fantastiskt fräckt att likt Rapunzel slänga ner sitt långa hår och så får prinsen klättra upp på det... så kan det ju faktiskt bli, om man inte renoverar trappen ordentligt menar jag... får börja spara håret nu då... och kanske sy den där prinsessklänningen Tilde pratade om... det är lite som om bitarna faller på plats nu faktiskt!


bild lånad av Danfors fastighetsförmedling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!