lördag 24 september 2011

hade glömt...

... hur kul det är att gå ut... nu ska jag komma ihåg det... för satan va skoj vi har haft ikväll! Riktigt, riktigt trevligt... och egentligen har vi bara suttit still på en och samma plats... men vi fick trevligt sällskap och de gjorde liksom susen!

några jättesöta killar som verkligen fick vår kväll att bli av bästa sort! En av dem åker en del snowboard och har åkt på UCPA-resor tidigare... han rekommenderade det varmt... samt tipsade om en restaurang i Val d'Isère som serverar världens godaste hamburgare... Switch tror jag han sa att den hette... måste man ju testa! Känns så bra att alla, verkligen ALLA man pratar om UCPA med är så galet positiva...

är verkligen så glad över att vi gick ut idag, att det här stycket kom utanför dörren och fick varit lite social med folk sådär... hur skoj som helst... vi har skrattat och pratat, pratat och skrattat... när vi skulle gå var det verkligen inte det jag ville... hade gärna fortsatt hänga med dem hela kvällen... åh va roligt! Jag tror minsann jag åter har fått upp hoppet om mänskligheten!

Tusen tack bästa ni för att ni drar ut mig när jag är en smula motsträvig och feg! Jag behöver en spark i baken eller fem... kanske ännu fler! Men nu kör vi!

dessutom, nu när jag kom hem mitt i natten står min bok utanför dörren och väntar på mig... min Håkan Hellström - PS. Lycka till ikväll! och för att göra saker och ting ännu bättre så när jag kommer in möts jag av lite dammiga fotspår i hallen som vittnar om att pappa varit här och satt upp min köksfläkt och skåpsluckor över fläkten... det blev så jäkla snyggt! Jag har verkligen världens bästa pappa som har gjort iordning mitt finaste kök!

Nu ska här sovas... är galet trött... men ännu gladare ändå... tror inte det blir någon repris av gårdagens natt... eller heter det gårnatten? Hur som helst, imorgon är det spinningpass!!! jippie!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!