tisdag 27 september 2011

en tisdag som alla andra...

eller en tisdag som denna... det är inte så stor skillnad på hur en tisdag kan te sig... igår trodde jag att jag var trött... idag vet jag att så var fallet... både igår och idag! tyckte klockan var riktigt otrevlig imorse när den ringde från snoozet... igen... men idag fick jag med mig några av mina skivor i bilen ialla fall... dagens nya skiva blev:



Nåt gammalt, nåt nytt, nåt lånat, nåt blått - kanske inte en av de mest hits-täta albumen men galet fint ändå! Första låten, 13, är så söt!!!



idag börjar dräktsömnaden igen!!! Ska bli jättemysigt! Sjävklart, min vana trogen, har jag inte sytt alls så mycket som jag hade tänkt... ambitionerna räcker sällan så mycket längre än till tanke... måste ju innebära att jag tänker väldigt mycket... fast det sista där blir ju en stor paradox till hela mitt väsen... äsch, nästan sen, skriver mer sedan... om en sisådär 20 hålsöms-omgångar kanske!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!