onsdag 7 september 2011

Kom låt oss stå på samma fläck, kom låt oss stå i kö, ja låt oss stå och vänta!!!

det brukar ta mig knappt 30min till jobbet... idag tog det drygt en timma... visst, någon hade tydligen glömt vikten av avstånd... någon hade tydligen tänkt tanken att det vore trivsamt att köra upp fronten på bilen i häcken på bilen framför... ibland blir det fel när man tänker... det kan jag också förstå... otur när det sker i rusningstrafik på E6an...


så jag fann mig sittandes i bilen och krypköra och nynna på denna låten... och egentligen skulle jag vilja hitta den med Hasse &Tage, så som den ska höras, men man kan inte få allt här i livet...

dagens låt: Kö(r)sången
dagens dusch: nödvändig, lång och varm
dagens frisyr: nä... det är nog att ta i...
dagens smink: inte det heller
dagens klädsel: röda jeans, blått linne, blå vit randig tröja, blå canvasskor
dagens planer: får se lite vad kvällen har att erbjuda faktiskt... idealiskt hade nog varit att sitta med dräkten... det är mer än hälften kvar... den första hälften, som jag inte ens gjort klart alltså, har tagit mer än en termin... det blir till att tända flitens lampa och slå på autopiloten minsann! Hålsömsbrodyr is da shit!
dagens vill ha: en kram eller två
dagens saknad: mod och tilltro
dagens skoj: vet inte riktigt... det får vi se 
dagens drog: kaffe
dagens träning: nä, idag blir det nog vilodag... kanske coreträning
dagens måste: ringa försäkringsbolaget om min bilförsäkring
dagens dricka: vatten och detox
dagens mat: keso, sallad och feta
dagens mående: trött och en smula huvudvärk... vart tog energin vägen?

1 kommentar:

  1. Nä, det är inte kul att sitta i bilkö. Men skönt att du inte hade krockat iaf!

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!