fredag 23 september 2011

man behöver inte direkt vara raketforskare

...för att lista ut med lilltån att jag är tröttare än trött idag... skulle kunna somna ståendes tror jag... men så blir det när man ska upp och snurra på nätterna... när kroppen vägrar sova... när tankarna far runt som ping-pong-bollar i huvudet om trivialiteter och bös...

försöker verkligen hålla skenet uppe... försöker tänka mig pigg... det går sådär... just idag är tankens kraft trött också... men men, det är bara att bita ihop, härda ut och ta nya tag. Ikväll väntar trivsamt umgänge med mina goa kollegor... det blir görbra! Jag har varnat dem att jag kanske somnar i vinet, men de har lovat att ha koll på mig! Dem kan man alltid lita på liksom! Men nu är lunchen slut, de andra stack iväg en sväng till Allum... jag orkade inte ens det... dags att hugga tag i dagens måsten igen!


dagens låt: Lars Winnerbäck - Jag är hos dig igen
dagens dusch: ja, lång
dagens frisyr: just nu uppsatt i knut med en penna... ikväll blir det nog hängande... iallafall ett tag tills jag tröttnar och slänger i den där pennan igen... brukar bli så
dagens smink: dagen till ära en riktig make up, med foundation, ögonskugga och hela grejen!
dagens klädsel: som du har funderat! Mörka jeans, vitt linne och vit top, grå kofta
dagens planer: hålla mig vaken och sedan på AW med tjejerna på jobbet
dagens vill ha: energi
dagens saknad:  sömn
dagens skoj : AW... alldeles för länge sedan sist... måste bli en förändring nu!
dagens drog: Kaffe
dagens träning: nä
dagens måste: hålla mig vaken
dagens dricka: vatten, än så länge
dagens mat: lax och spenat
dagens mående: trött men glad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!