söndag 4 september 2011

Chips å öl... och tändvätska...

är det tydligen som gäller en grabbkväll... vad vet jag, har aldrig varit på någon... men det var vad vi fick höra när grabbarna kom och hälsade på vår tjejkväll och kom fram till att det är väldigt gott med vin och ost... men det har man ju aldrig på en grabbkväll... ja, jag vet inte...

just nu vet jag inte så mycket alls... är lite trött... och lite slirig kanske... men bara lite... mest trött... och nöjd efter en heldag med vänner, shopping och skratt... Spinning i morse, frukost hos bästa Kajsa, shopping i fler timmar än jag egentligen mäktade med på Gekås och sedan ost och vin hos mig... mysigt så det förslår! Jag älskar er!!!

och vad fick jag fyndat? kanske du undrar??? eller så undrar du inte det alls...men tänk, du kommer snart bli varse faktiskt! Den här lilla optimistjollen hittade ett par jeans... jättefina, snygg tvätt, snygg passform... och till ett vansinnigt bra pris... det enda kruxet egentligen är att de är en eller kanske tom två storlekar för små... men vad gör det, tänkte jag? och väljer att se dem som ett nytt mål här i livet... New jeans, you are my Everest! helt enkelt... med start måndag... 

sen har jag köpt sånt där vanligt krafs... duschkräm, bakplåtspapper (till alla bakverk jag INTE ska baka nu då för att komma i jeansen), polkagrisar som jag inte kan äta... engångsrakhyvlar osv... men förvånandsvärt lite ändå... nästan så jag skämdes när jag stod där i kön till kassan med egentligen bara en kundkorg knappt fylld... och så står det folk bredvid med två ûberfulla kundvagnar... de jobbar ju såååå mycket mer för den svenska ekonomin tänker jag... jag har ju knappt dragit ett halv strå till stacken idag liksom... dåligt... eller kanske inte...

bilder kanske kommer imorgon... vem vet! sover gott gör du förhoppningsvis redan!
puss o kram!!! 

2 kommentarer:

  1. joho, jag har då haft vin, ost och kex på grabbkväll. Så det så.

    Fimpa engångshyvlarna och skaffa en riktig kvalitetshyvel. Värt pengarna!

    SvaraRadera
  2. Härligt!! Det är ju så galet gott!

    engångshyvlarna är bara för resebruk... annars har jag en bättre... till vardags alltså!

    :-)

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!